dissabte, 15 de desembre del 2012

TA

LA TARDOR

Les fulles seques fan rotllana,
saltironant d'aquí i d'allà
i dintre el bosc la tramuntana
sembla la cobla, al lluny sonant
Popular

 



       
                                       LA TARDOR
                                      
                                     Ja ni tinc, ja no tinc,
                                     Ja no, vull ni voldria.
                                     Què no sóc? Què no tinc?
                                     Una cosa que el temps
                                     inclement em prenia.
                                     Si no sóc i no tinc
                                     tal com era i tenia,
                                     per orgull ho demano
                                     no ho prendria.
                                                              Clementina Arderiu



                           CLAROR DE TARDOR
                           És la claror daurada de la posta
                           d'un dia de tardor
                           que veig els teus ulls i
                           que m'ofrenen
                           la teva tremolor.
                           És aquell deix cansat, com d'arribada,
                           després de tràngol forts,
                           a l'esperat recer on tots els somnis
                           troben la pau dels ports.
                           És el somriure lleu, la veu sonora
                           d'haver estimat ja tant,
                           que em prenen dolçament i se m'emporten
                           sense saber on van...
                                                                                                        Rosa Leveroni

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Poemes molt guapos
especialment la Leveroni
em sembla que era una paia amb gran sensibilitat i talent

salut i peles

Roser ha dit...

Núria, saps on és aquest mas tan acollidor que acompanya els poemes? M'hi he topat mentre gaudia una estona del teu bon gust aplegant paraules, idees, imatges i sons. Per molts anys!

Unknown ha dit...

Hola Roser!!!, Sí, sí que sé on és. És a Fitor, a les Gavarres. La foto és feta meva.
Què tal? Com estàs?
Et dic el meu correu: nuriaupi@gmail.com