dijous, 17 d’abril del 2008

Permeteu la llicència...


Quan estiguis cansat i avorrit de la teva feina, quan tinguis un mal dia i no trobis cap raó per continuar treballant al lloc de sempre.
Quan estiguis a punt d’agafar una depressió i pensis que a l’empresa on treballes no funciona res de res.

Atura’t a la primera farmàcia que vegis. Compra un termòmetre rectal “Johnson and Johnson” –ha d’ésser d’aquesta marca! Obre’l i llegeix-ne les instruccions.

Llegiràs la següent frase:

“Cada termòmetre rectal Johnson and Johnson ha estat provat personalment a la nostra fàbrica”.

Quan l'acabis de llegir, tanca els ulls i repeteix, en veu alta, 5 vegades seguides:

“Estic content de no treballar al departament de qualitat de Johnson and Johnson”!

I ara... somriu i..., torna a la feina...!

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Ja havia rebut això per mail, o no sé per quina via, i em va fer molta gràcia. Escatològic, si, però ben trobat. Anima a seguir treballant...

Striper ha dit...

I sic dona febre a les pobres el provador pot plega o llavors es valora mes la seva feina.

Ferran Porta ha dit...

M'agrada la meva feina
M'agrada la meva feina
M'agrada la meva feina
...

:)

Anna Tarambana ha dit...

Ben mirat, el meu dia tampoc ha etsta tan dolent, doncs!! Per cert, això espero que no ho posin a les caixes de condons!!! Eeeeeeeeeeeeeecs!!!

Els del PiT ha dit...

Després de llegir això, m'ho pensaré dues vegades abans d'utilitzar aquest tipus de termòmetres, pensar que els ha provat algú abans...

De tota manera, m'estimaria més aquesta feina que la de provador de kubotans ;)

Dani ha dit...

Fantàstic post, Núria, he he! Per cert he aterrat aquí per casualitat, i m'agrada el blog :)
Fins aviat!

Dani

DooMMasteR ha dit...

XDDDDD!!!

Ara m'has fet riure! Sí, he tingut un dia penós, però pensant-lo bé... Els de Johnson and Johnson estan pitjor XD

Pilarll ha dit...

Per molt que ens queixem sempre n'hi que estan pitxor

Joan de Peiroton ha dit...

D'acord, però el pitjor no serà d'utilitzar un termometre que va ser testat cinc vegades "personalment" per desconeguts ???
Nùria, em fas riure, m'encantes i t'adoro, t'ho dic aquí però no vagis a repetir-ho !